Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El Suprem rebutja que Jordi Sánchez pugui sortir de presó per fer campanya
/EFE
117La justícia belga ha retirat, a petició de les autoritats espanyoles, la sol·licitud d’extradició de l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont i dels quatre exconsellers que l’acompanyen a Bèlgica, ha confirmat l’entorn dels polítics independentistes a l’agència EFE.
Puigdemont, al costat de Clara Ponsatí, Antoni Comín, Lluís Puig i Meritxell Serret, estan investigats per la Justícia espanyola per presumptes delictes de sedició, rebel·lió, malversació de fons públics, desobediència i prevaricació.
L’Audiència Nacional va sol·licitar cinc Ordres Europees de Detenció, però el cas va passar després al Tribunal Suprem, que va decidir retirar-les, petició que va recollir la Fiscalia belga i la hi va traslladar al magistrat de la Càmera del Consell de Brussel·les, que avui ha tancat l’expedient a Bèlgica.
D’altra banda, el Tribunal Suprem ha denegat a l’expresident de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sánchez, el permís de sortir de la presó per poder fer campanya electoral. El jutge del Suprem, Pablo Llarena, ha citat Sánchez a declarar l’11 de gener juntament amb el líder d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart i l’exconseller Joaquim Fórn.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants