Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La sentència d'avui és essencial per determinar el seu futur judicial, pendent també que el Tribunal General de la UE decideixi si li aixeca o no la immunitat
Carles Puigdemont en una imatge d'arxiu.
72Cap país de la Unió Europea no pot qüestionar la competència del Tribunal Suprem per emetre les euroordres contra els líders independentistes, però sí que pot negar-se a lliurar-los si considera que a Espanya existeixen “deficiències sistèmiques” per garantir els seus drets fonamentals, segons el Tribunal de Justícia de la UE.
La sentència d’avui és essencial per determinar el seu futur judicial, pendent també que el Tribunal General de la UE decideixi si li aixeca o no la immunitat.
La decisió d’avui ja permet al magistrat del Tribunal Suprem, Pablo Llarena, emetre una nova euroordre contra l’exconseller català Lluís Puig, que va fugir amb Puigdemont a Bèlgica al 2017. Però, a diferència de l’expresident, no és eurodiputat i no té, per tant, immunitat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc