Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Torra ha dit que consolida "l'estat d'exepció judicial"
El jutjat de Barcelona que instrueix el cas sobre el primer d’octubre ha processat 30 persones investigades per participar en els preparatius del referèndum del 2017. Són, majoritàriament, càrrecs intermedis del govern de Carles Puigdemont. També hi ha els directors de TV3 i Catalunya Ràdio, per haver permès l’emissió de publicitat del referèndum. La jutgessa del cas ha trobat indicis de diversos delictes, com malversació i desobediència, però, en cap cas ni rebel·lió ni sedició. Per als acusats de malversació, demana una fiança conjunta i immediata de 5,8 milions d’euros.
La magistrada ha decidit exculpar l’exsenador d’ERC Santi Vidal i l’exmagistrat del TC Carles Vives i Pi Suneyr, considerat l’arquitecte jurídic del “procés”, en entendre que no hi ha indicis suficients contra ell.
En una declaració institucional el president català Quim Torra ha qualificat el processament com “una aberració democràtica” que consolida, ha dit, “l’estat exepció judicial” contra la independència de Catalunya.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat