Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La universitat no els troba, i recorda que només en fa custòdia un temps limitat
La polèmica pel màster de Dret Autonòmic del nou líder del PP s’ha revivat. La universitat Rey Juan Carlos no ha trobat els treballs de Pablo Casado que li demanava la jutgessa, però ha recordat que els professors només han de fer custòdia d’aquests documents durant un temps limitat.
En la mateixa línia s’ha pronunciat el PP. “La universitat no és la Biblioteca Nacional, no arxiva tots els exàmens”, ha afirmat Javier Maroto, exvicesecretari PP.
En cas d’apreciar delicte, la jutgessa que duu el cas s’hauria d’inhibir en favor del Tribunal Suprem, ja que Casado és aforat. Ahir dilluns va declarar pel seu màster l’expresidenta de la Comunitat de Madrid. Cristina Cifuentes va mantenir la seva innocència.
D’altra banda, després de dos anys i mig sense trepitjar Gènova, José María Aznar ha tornat aquest dimarts a la seu del Partit Popular. El nou president del PP, Pablo Casado, l’ha citat per recaptar la seva experiència, igual que va fer ahir dilluns amb Mariano Rajoy. La seva relació ve d’enrere: Casado va ser cap de gabinet d’Aznar durant dos anys.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo