L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
També reclama informació sobre els esdeveniments massius que es varen celebrar entre el 5 i el 8 de març
La jutgessa que investiga els actes del 8-M pren declaració aquest dijous a diversos testimonis. Declaren treballadors de la delegació del Govern a Madrid i promotors de manifestacions que s’havien de celebrar a la capital de l’estat en dates pròximes al Dia Internacional de la Dona.
La jutgessa també ha reclamat a la Comunitat de Madrid i a l’Ajuntament informació sobre els esdeveniments col·lectius o massius que es varen celebrar entre el 5 i el 8 de març i si algun va ser suspès o cancel·lat per motius sanitaris relacionats amb la Covid-19.
La jutgessa ha demanat aquesta informació després de prendre ahir declaració com a imputat al delegat del Govern a Madrid, José Manuel Franco.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari