La jutgessa que instrueix la causa dels migrants fugits d’un avió a Palma reclama a la Policia Nacional informació sobre els dos fugits que varen ser tornats en calent al Marroc el mateix dia de l’incident. Vol saber per quin motiu varen anar-se’n amb la policia del Marroc quan l’avió va aterrar al país i quina és la seva situació actual. Per això, ha emès una providència en la qual reclama que els agents de la Unitat contra les Xarxes d’Immigració li remetin un informe.
16 migrants a presó
Fa dues setmanes que es va registrar la fugida dels migrants a l’aeroport de Palma i, en aquests moments, ja hi ha 16 migrants a la presó. Els 12 fugits que varen ingressar el passat dia 8 més els quatre que ingressaren dimecres passat, després de passar a disposició judicial als jutjats d’Inca. Els primers podran rebre la visita dels seus missers a partir de dilluns. Fins ara, han estat al mòdul on s’aïlla els nous presos pel protocol sanitari.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros