Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Vol saber per què en aterrar al Marroc varen marxar amb agents policials i quina és la seva situació actual
77
La jutgessa que instrueix la causa dels migrants fugits d’un avió a Palma reclama a la Policia Nacional informació sobre els dos fugits que varen ser tornats en calent al Marroc el mateix dia de l’incident. Vol saber per quin motiu varen anar-se’n amb la policia del Marroc quan l’avió va aterrar al país i quina és la seva situació actual. Per això, ha emès una providència en la qual reclama que els agents de la Unitat contra les Xarxes d’Immigració li remetin un informe.
16 migrants a presó
Fa dues setmanes que es va registrar la fugida dels migrants a l’aeroport de Palma i, en aquests moments, ja hi ha 16 migrants a la presó. Els 12 fugits que varen ingressar el passat dia 8 més els quatre que ingressaren dimecres passat, després de passar a disposició judicial als jutjats d’Inca. Els primers podran rebre la visita dels seus missers a partir de dilluns. Fins ara, han estat al mòdul on s’aïlla els nous presos pel protocol sanitari.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre