Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Aquesta regulació limita l'import de les ajudes públiques de petites quantitats, com les del transport de mercaderies o els avantatges fiscals del Règim Especial
La presidenta del Partit Popular a les Balears, Marga Prohens, ha reclamat a Brussel·les que s’incrementi el llindar de la norma de mínims, per tal de compensar la insularitat. Aquesta és la que limita l’import de les ajudes públiques de petites quantitats, com és el cas de les ajudes al transport de mercaderies o els avantatges fiscals del Règim Especial.
A més, durant la seva visita a la Comissió Europea, amb l’eurodiputada Rosa Estaràs i el portaveu parlamentari Toni Costa, Prohens ha mostrat la seva preocupació pel que ella considera “una manca de transparència” en la gestió dels fons Next Generation.
Prohens ha dit que “passa pena” que no arribin a les petites i mitjanes empreses. Així mateix, ha recalcat la necessitat de cercar solucions, respecte de l’augment d’embarcacions amb migrants irregulars a bord procedents d’Algèria a les Balears.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç