Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
El Govern invertirà 1,3 milions d'euros per renovar les màquines de bitllets
La línia 1 del metro de Palma quedarà integrada a l’EMT a partir del mes de juny. Això significa que els usuaris que utilitzin aquesta línia per anar als polígons o a la Universitat podran fer-ho amb la targeta ciutadana. És la primera part de la integració tarifària que prepara la Conselleria de Mobilitat. Avui s’ha fet una altra passa. Han signat un conveni amb l’Ajuntament perquè tant els transports de Mallorca com els de Palma comparteixin el mateix hardware. A més, el Govern pagarà 1,3 milions d’euros per renovar les màquines expenedores de bitllets, que ja incorporaran el sistema conjunt.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals