Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
L'Stei reclama més docents per poder mantenir la qualitat educativa
És una llei que, sense entrar en vigor, ja ha dividit la comunitat educativa. La majoria de sindicats de l’ensenyament públic de les Illes la valora positivament en derogar la denominada Llei Wert. També molts defensen que aposta per la laïcitat i atorga a l’assignatura de religió manco pes específic. La possibilitat que els alumnes puguin passar de curs amb assignatures suspeses és un punt en què no tothom està d’acord. Ara seran els tutors i l’equip directiu els que decidiran conjuntament si l’alumne ha de repetir curs.
Que el castellà deixi de ser la llengua vehicular a l’ensenyament és, per alguns sindicats, una interpretació interessada de la llei.
L’ensenyament concertat és el que s’ha mostrat més en contra de la llei Celaá. A les Illes hi ha 113 centres educatius concertats, que representen el 40% de l’ensenyament, i la gran majoria pertanyen a Escola Catòlica. Schola Libera és una plataforma que engloba les patronals, els sindicats i les associacions de pares i mares i s’ha mostrat en contra de la Lomloe. Consideren que és una llei sense consensuar i que ja neix morta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106