Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Els grups de l'oposició lamenten la manca de concreció d'aquesta norma i els populars esperen poder-la tirar endavant amb el màxim consens
Per febrer començarà la tramitació de la llei de Conciliació amb el debat de les esmenes a la totalitat. N’han presentat els grups parlamentaris de Vox i també Més per Mallorca. En cas de rebutjar-se, es debatrà en ponència, per més tard fer-ho en comissió i, finalment, al ple.
També els populars han incorporat un paquet de modificacions, entre les quals figura una deducció fiscal de fins a 900 euros per als autònoms. Els socialistes, per part seva, han presentat un centenar d’esmenes. Els grups de l’oposició lamenten la manca de concreció d’aquesta norma i els populars esperen poder-la tirar endavant amb el màxim consens.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat