La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Afecta aspectes com decisions sobre les aigües costaneres exteriors o el port de Maó
La Llei de Reserva de la Biosfera s’haurà de modificar almanco en 20 articles, després que el Govern Central ha advertit que envaeix competències de l’Estat.
Afecta aspectes com decisions sobre les aigües costaneres exteriors o el port de Maó. També han advertit que s’haurà de rebaixar del 40% al 5% l’obligació de compra de producte local a les empreses que fan feina per l’Administració, que inclouen menjadors escolars o residències.
El president del Consell diu que abans que la llei es tramités al Parlament, el PP ja va avisar que envaïa competències estatals i que s’haurà de modificar substancialment.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals