Fixa un mínim del 3% de vendes de vehicles elèctrics enguany i un 25% per al 2025
El Consell de Ministres dóna llum verda a la llei de canvi climàtic per a que sigui ratificada pel Congrés dels Diputats. La nova normativa, entre d’altres qüestions, ajorna fins al 2040 la prohibició del vehicle dièsel, el més contaminant. La llei balear fixava el termini en el 2025, de manera que s’endarrereix 15 anys la prohibició total tot i que s’imposen terminis en què la presència del vehicles elèctric haurà de guanyar rellevància de manera progressiva. Enguany el 3% de les vendes han de ser per a vehicles elèctrics, com a mínim. El 25% per al 2025, el 70% el 2030 i el 100% el 2040.
Aquesta era una de les peticions de les empreses concessionàries de Menorca, que demanen postposar les limitacions a la venda de vehicles per no enfonsar un sector que en el darrer mes ha venut tan sols 3 vehicles. una caiguda del 97%, per culpa de la crisi sanitària.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici