Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'advocat Sebastià Rubí explica que "molts delictes són fruit de l'excès de llibertat d'expressió, però no haurien d'estar al codi penal"
L’exili del raper Valtònyc o la retirada d’una obra d’art a ARCO són fets que, en paraules de l’advocat expert en dret constitucional i professor de la UIB, Sebastià Rubí “fan que la llibertat d’expressió hagi tornat molts anys enrera”. Segons Rubí s’ha de distingir entre mal gust i delicte penal ja que “molts de delictes són fruit de l’excès de llibertat d’expressió, però no haurien d’estar al codi penal”. Tal vegada es podrien demanar indemnitzacions o cercar alternatives en vies administratives, aventura l’advocat.
La també advocada i experta en dret consititucional, i professora de la UIB, Maria Ballester, considera que tot el que té a veure amb el terrorisme danya moltes sensibilitats. “Els jutges no volen passar com a febles, com a tous, davant una situació en la que hi pot haver un enaltiment al terrorisme” diu Ballester, per aquest motiu actuen amb una contundència que d’una altra manera no haurien fet servir.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"