El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Actualment, la venda per internet i la manca de lectura fa difícil mantenir l'establiment
La llibreria Quart Creixent de Palma ha encetat avui horabaixa el seu 38è aniversari amb la presentació de la darrera novel·la de Sebastià Alzamora, ‘Reis del món’.
L’acte, presentat per l’escriptor Sebastià Portell, ha estat dedicat a dos dels fundadors, Arnau Amer i Antoni Artigues, que van morir fa poc temps. Hi han assistit personalitats i lectors fidels d’aquesta llibreria.
L’encarregada, Miquela Serra, ha lamentat que la venda per internet i la manca de lectura els fa difícil mantenir la llibreria. Tot i això, es mostra optimista i reconeix que hi ha noves generacions diposades a rebre’n el relleu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles