Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un petit racó de Son Malferit ha acollit una acció d’esportivitat i joc net gegant. Va ser al duel prebenjamí entre l’Atlètic Balears i el Sóller. Però, abans de la ja icònica acció d’Aaron, en té lloc una altra amb el porter solleric com a protagonista. Un preciós precedent que dona peu al moment que enfonsa Aaron. Agafa la pilota amb les mans a la zona prohibida.
Aaron no rep només el consol del col·legiat, sinó dels companys i rivals. Una comunió tan inèdita com reivindicable al terreny de joc.
Aaron ja sap quan no agafar la pilota amb les mans, i a la resta ens ha ensenyat que dins la innocència s’amaga l’essència del futbol.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia