Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

S'aportaran més de 200 milions d’euros en els propers quatre anys
La Lliga de Futbol Professional aportarà a partir d’ara el doble de doblers al futbol femení i al no professional i el triple del que donava a l’esport federat olímpic i paralímpic. Així ho pactaren el Consell Superior d’Esports i la Federació Espanyola de Futbol dissabte amb la Lliga.
La proposta s’ha ratificat avui al Consell de Ministres modificant així el Reial Decret del futbol. D’aquesta manera la Lliga augmenta la seva aportació a l’esport amb l’objectiu de pal·liar la crisi per mor del coronavirus a esports, esportistes i clubs més modestos.
Això en xifres es tradueix en què la Lliga aportarà al futbol no professional i resta d’esports més de 200 milions d’euros en els propers quatre anys.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys