Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Certa treva avui pels equips d'extinció de l'incendi, que ja ha cremat 7.400 hectàrees
Els serveis d’extinció continuen combatent sense descans l’incendi de Màlaga. Un foc que ja ha causat la mort d’un bomber, ha cremat més de 7.400 hectàrees, amb un perímetre de 85 quilòmetres i que ha obligat a l’evacuació de milers de persones.
Els experts ja han alertat de la complexitat del foc. Tot apunta, diuen, que es tracta d’un incendi de sisena generació i, el primer que s’hauria produït a Espanya, producte dels fenòmens generats pel canvi climàtic. Això significa que són capaços de modificar les condicions meteorològiques, que tenen un comportament impredictible i que presenten moltes dificultats per ser extingits amb mitjans humans.
Tot i aquestes circumstàncies, el Govern andalús ha dit avui que hi ha cert optimisme. Segons han explicat, el foc ha donat avui una treva al personal d’extinció, i durant la nit han pogut fer feina. A més, esperen que les pluges que estan previstes per avui horabaixa podrien ajudar en el control de l’incendi.
Efectius de la Unitat Militar d’Emergències i brigades de bombers diverses comunitats han acudit a Màlaga per col·laborar en les tasques d’extinció
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut