A partir d’aquest dilluns, 1 d’abril, l’Estat torna a recaptar l’impost a la generació elèctrica. Es preveu que per aquest motiu el preu de la llum pujarà entre un 3 i un 4 per cent. Això suposarà, de mitjana, entre 50 cèntims i un euro més a la factura mensual d’una llar. El govern central va suspendre l’impost elèctric durant 6 mesos per mitigar l’alça dels preus. De fet, durant el mes de març el preu de l’electricitat ha davallat un 0,4 per cent, però encara és 2 euros més cara que durant el mateix mes del 2018.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa