Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'afiliació de dones que treballen al camp de Menorca s'ha incrementat un 4% durant el darrer any
Nina Marquès té 62 anys i és la madona de s’Ullastrar, a Ciutadella. Va deixar l’escola als 14 anys i du tota la vida fent de pagesa. Malgrat això, fa poc més d’una dècada que està donada d’alta a la Seguretat Social.
Na Nina dona de menjar als animals, muny i formatja, el mateix que fa el seu marit. Però, a més fa el dinar, i ha criat els fills sense baixa maternal. Al camp, na Nina creu que les dones estan assolint els drets laborals, però diu que a Ciutadella no hi haurà igualtat fins que les madones no puguin sortir a la colcada de Sant Joan.
Entre 2016 i 2017 s’ha incrementat gairebé un 4% l’afiliació a la Seguretat Social de dones que treballen al sector primari de Menorca.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor