Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Ho fan, de moment, a Maó, Menorca, i a Marratxí, a Mallorca, però la intenció és que n'hi hagi més
Sonrisa Médica millora la vida dels infants hospitalitzats i de les seves famílies des de 1994. Ara, també, aporten aquesta màgia a la gent gran. Ho fan, de moment, a Maó, Menorca, i a Marratxí, a Mallorca. Un programa que duu il·lusió i alegria a aquests usuaris.
La iniciativa va sorgir durant la pandèmia, i cerca, sobretot, millorar la qualitat de vida dels usuaris de la Residència, que aquesta setmana han tengut l’oportunitat de poder compartir un moment divertit amb Don Optali Don i Pep Ànfora. Amb tècniques teatrals, musicals i clown com a eines terapèutiques, cerquen millorar-los l’estat anímic.
El programa és, de moment, una prova pilot. Es va obrir a Menorca, i aquesta es la primera de Mallorca. Però la intenció és que n’hi hagi més.
Molt bona idea i molt bona feina
Ojala se pugui fer extensiu a moltes mes residencies
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears