Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Mallorca es converteix en la capital de la màgia amb espectacles, conferències i il·lusions per a tots els públics
Del 3 a l’11 de maig, Mallorca es transforma en l’epicentre de la màgia amb la tercera edició del Festival Internacional de Màgia Fat i Fat. Sota el lema “Sent la il·lusió de l’impossible”, l’esdeveniment ofereix una programació diversa que inclou espectacles, tallers i conferències per a tots els públics.
La màgia de prop és un dels grans reclams d’aquesta edició. Aquest dissabte, 10 de maig, Can Balaguer acull la Gala de Prop amb sis passis entre les 18:00 h i les 20:30 h. Hi participen mags de renom internacional, com Luis Olmedo, Miguel Muñoz, Maga Gisell i Marcos Waldemar.
A més, el festival ofereix altres activitats destacades. El divendres 9 de maig, l’investigador Rafel Perelló Bosch ha protagonitzat una conferència sobre superstició i màgia a la cultura mallorquina a Can Balaguer.
La cirereta del festival serà la Gran Gala de Màgia d’aquest diumenge, 11 de maig, al Teatre Xesc Forteza. L’espectacle comptarà amb la participació de figures destacades com Ramó i Alegria, Celia Muñoz, Miguel Muñoz, Javi Rufo, Marcos Waldemar, Joan Cassanyes i Maria Garalve.
El Festival Fat i Fat 2025 consolida així la seva aposta per apropar la màgia a tots els racons de l’illa, oferint una experiència única i immersiva per a grans i petits.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus