Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La caminada solidària de Sant Joan de Déu permet recaptar fons per a projectes socials i de salut
Després de suspendre’s l’any passat per mor de la Covid, enguany si se celebra la ‘Magic Line Mallorca‘ amb el lema ‘més que mai‘.
La caminada solidària que organitza Sant Joan de Déu serà amb format adaptat el dia 13 de juny. No hi haurà aplec però si diada. Cada participant o equip de la ‘Magic Line‘ tria el recorrecut, el notifica amb una aplicació i es posa l’objectiu de donació.
Els fons es destinaran a projectes d’esport adaptat, teràpies complementàries o un hort ecosocial, entre d’altres.
A Sant Joan de Déu expliquen que ara més que mai són necessàries les ajudes a persones vulnerables i fan una crida a la societat balear a participar. La darrera ‘Magic Line’ contà amb la participació de prop de 100 equips i 1.750 persones.
La caminada solidària de Sant Joan de Déu permet recaptar fons per a projectes socials i de salut
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare