Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Antoni Salas, president de la Federació de Municipis, confirma que la retirada de fems s'ha reprès amb normalitat a l'espera que la protesta es desconvoqui defintivament
111
Els camions de recollida de fems i neteja viària de Mallorca i Menorca han tornat a sortir després de 4 dies de vaga. La protesta s’ha ajornat, que no desconvocat, amb un preacord que compromet pujades salarials i l’aplicació d’un futur conveni col.lectiu, el primer del sector.
El bessó del conflicte ara és la possibilitat que els treballadors puguin ser sancionats per les empreses o els ajuntamnets per no complir amb el serveis mínims pactats. Una possibilitat que segons el president de la Federació de Municipis de les Illes, la FELIB, Antoni Salas, queda pràcticament descartada en la majoria de casos. En declaracions a l’Informatiu Matí d’IB 3 Ràdio, Salas ha explicat que gairebé tots consistoris han decidit no multar les empreses, però tampoc no pagar els dies en els quals el servei ha estat aturat.
El preacord aprovat pels treballadors contempla millores salarials, amb una pujada de 5 mil euros bruts pels peons i 4 mil euros bruts pels conductors dels camions. El pacte també preveu la redacció d’un conveni colectiu, el primer del sector, que es començarà a negociar a finals d’cotubre.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Un reconeixement a la seva trajectòria professional que ha creat escola