Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tot i això, les forces i cossos de seguretat varen aixecar divendres, una quinzena d'actes administratives, la majoria perquè més d'un adult acompanyava els menors
Fa una setmana que els menuts poden sortir de casa però des d’avui només ho poden fer entre les 12 del migdia i les 7 del capvespre. La majoria de les famílies veuen amb bons ulls aquesta regulació horària.
Pausat i més tranquil que al matí. És el ritme lent amb el que transcorre l’horabaixa, amb menys aglomeracions de persones al centre de Palma. La franja horària entre les 12 i les 19 de l’horabaixa establerta per les sortides amb els menors de 14 anys ha estat ben rebuda. Per molts no ha suposat cap canvi perquè ja sortien a aquestes hores.
Entre la població cala la consciència que respectar els horaris és també una forma de cuidar els més grans.
A les sortides cal respectar la distància de seguretat de 2 metres i seguir les mesures d’higiene abans, durant i després de cada passeig. Els menors tenen clares quines són les normes per sortir de casa.
Tot i que la majoria de les famílies respecta les mesures de seguretat, ahir les forces i cossos de seguretat varen aixecar una quinzena d’actes administratives, la majoria perquè més d’un adult acompanyava els menors. Per això, cal continuar recordant que la responsabilitat individual és clau per evitar contagis.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia