El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Francina Armengol ha destacat que si es continua tombant la corba les mesures es podrien relaxar i ha apel·lat a la col·laboració ciutadana
A la zona perimetrada de Vila, la taxa de positivitat ha baixat un 40 per cent i la incidència acumulada un 30. Tot i així aquesta darrera dada continua triplicant la de la mitjana Balear. Per això, la conselleria de Salut ha decidit ampliar aquest perímetre a tot el municipi de Vila i altres quince dies, unes restriccions que entraran en vigor a partir de les 22h del vespre.
Armengol però ha destacat que si es continua tombant la corba les mesures es podrien relaxar els propers dies o setmanes i ha apel·lat a la col·laboració ciutadana.
Segons dades del passat 28 de setembre, Vila té una incidència acumulada a 14 dies de 620 casos per 100.000 habitants. 10 dies abans la xifra era de 662 casos. Tot i que s’ha vist reduïda, des de la Conselleria de Salut asseguren que la situació epidemiològica del municipi d’Eivissa continua sent preocupant.
Limitació de cabuda, reducció de l’horari de tancament de bars i restaurants o la prohibició de trobades i reunions de més de 5 persones, excepte en cas que siguin convivents, són algunes de les mesures que s’aplicaran avui vespre. Tot i que no s’estableixen restriccions de mobilitat, des de les administracions demanen que no es facin desplaçaments innecessaris.
Molts dels residents a Eivissa, accepten aquestes mesures que creuen necessàries i, fins i tot, hi ha qui opina que no són suficients, tot i que hi ha excepcions.
Amb les noves mesures, que s’aplicaran a tot el terme municipal i tindran una vigència de 15 dies, es pretén contenir el virus i evitar una expansió descontrolada de la Covid-19.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran