Un 45% ha millorat la facturació respecte a l'agost de l'any passat, un 27% ha empitjorat i un 28% es manté
Per als agroturismes de Menorca l’agost ha estat un bon mes. Segons la PIME Menorca, un 45% ha millorat la facturació respecte a l’agost de l’any passat. Un 27% l’ha empitjorat i la resta s’ha mantingut. Són dades que els facilita Agrame a través d’Empresa Turisme Rural, que agrupa una dotzena d’allotjaments rurals. Els hotelers rurals expliquen que cada vegada s’allarga més la temporada i són més importants la resta de mesos que no són juliol i agost.
A l’hotel Rafal Rubí expliquen que el mes d’agost va començar fluix, però a partir de la segona setmana es va omplir.
La capacitat de Rafal Rubí és de 26 hostes. El client predominant continua sent el francès, seguit del suís i l’italià. També han tingut espanyols, britànics, americans i fins i tot australians. L’estada mitjana és entre quatre i cinc dies. Prop d’un 20% continua sent reserva de darrera hora. La font d’ingressos principal és l’allotjament. Així i tot, hi tenen sembrades unes 300 oliveres.
Enguany, per primera vegada des que van obrir el 2021, creuen que podran començar a produir oli.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració