Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Està previst que les obres finalitzin el 15 de maig
Les obres de remodelació i millora de les vies des Pujols ocasionen nombrosos problemes als negocis de la zona. Passada la Setmana Santa i amb vista a la temporada, la zona turística per excel·lència continua sense pràcticament activitat. Només uns pocs negocis tenen la persiana alçada.
És difícil l’accés als diferents punts des Pujols i, per aquest motiu, alguns negocis han optat per romandre tancats fins que no finalitzin les obres. Esperaven poder obrir a principis de maig, però aquestes tasques no acabaran fins a mitjans maig.
Aquestes obres van començar al desembre, i el Consell assegura que ja s’ha passat la part més difícil de les instal·lacions i que quan finalitzin seran beneficioses per al sector turístic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13