Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
És l'ópera prima de Nacho Villar i Luis Rojo i relata el retrobament d'un grup d'amics en boca dels mateixos protagonistes
La Mala Familia ha estat la pel· lícula encarregada de clausurar la setmana de projeccions de la setena edició de l’Ibizacinefest. Òpera prima de Nacho Villar i Luis Rojo, relata el retrobament d’un grup d’amics en boca dels mateixos protagonistes en format de documental ficcionat.
Una vintena d’amics es retroben durant el permís penitenciari d’un d’ells. Els actors són els mateixos protagonistes de la història que han viscut en la vida real i són a la vegada, amics dels directors.
La pel·lícula està recollint diferents premis i reconeixements per tot el país. Ara ha estat el torn de l’IbizaCine Fest, que li ha atorgat el premi a millor llargmetratge nacional.
Al film hi participa la televisió pública balear, ja que va guanyar el premi talent 2018, patrocinat per IB3, de l’Atlàntida Mallorca Film Fest.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars