Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
L'activitat va dirigida especialment a infants d'entre 4 i 12 anys de les escoles de Marratxí
La pandèmia ha fet baixar la demanda dels tallers de coeducació a Marratxí. Per pal·liar aquest fet i perquè tothom tengui accés en aquestes classes, el consistori ha posat en marxa la Maleta Viatgera, una forma diferent de transmetre valors d’igualtat als més petits.
Frida Khalo, Malala, o moltes dones úniques, un temps oblidades. Són alguns dels 19 llibres, contes i àlbums que inclou aquesta maleta: la maleta viatgera. Una eina educativa posada en marxa per l’Ajuntament de Marratxí i que podrà voltar per totes les escoles del municipi. Per participar-hi, els centres educatius només han d’omplir un formulari en línia.
19 títols per treballar a classe amb un objectiu ben clar: educar en igualtat i visibilitzar el paper de les dones. L’activitat va dirigida especialment a infants d’entre 4 i 12 anys, però el consistori preveu ampliar-ho a l’institut si la iniciativa prospera. En cas necessari també posarà en marxa una altra maleta perquè tots els centres educatius en puguin gaudir. Una maleta amb un disseny únic i que des d’avui recorrerà els carrers de Marratxí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis