La prova ciclista Mallorca 312 afecta 37 carreteres del Nord, el Ponent i el Raiguer de l’illa. Es tallaran o tendran el trànsit alerten en qualque moment de la jornada. La cursa ha començat a les 6.30 h de Platja de Muro i acabarà allà mateix a les 20.30 h. Durant el dia farà la Serra de Tramuntana des de Pollença a Andratx i travessaran el Raiguer i el Pla fins a arribar a Artà per tornar cap al lloc de partida. L’organització va reobrint les carreteres a mesura que passen els ciclistes i a les 14.00 h, les vies més afectades eren les d’Es Capdellà a Artà i a Platja de Muro.
Els talls i interrupcions de trànsit ha provocat embossos quilomètrics, com pot ser el que s’ha format a la carretera de Valldemossa. Alguns conductors i passatgers han estat aturats més d’una hora. Entre els atrapats, hi havia el nuvi i els convidats d’unes noces que s’havien de celebrar avui migdia a Esporles. Part dels assistents a la boda han decidit fer un tros del trajecte que els faltava a peu.
Aquestes són les carreteres que han patit restricions de trànsit.
https://twitter.com/carreteresdeMca/status/1651946390073778176
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa