Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els guanyadors son Marcos Cabotà, Toni Bestard, Jaume Carrió, Sandra Seeling i Pedro Victory
Marcos Cabotà, Toni Bestard, Jaume Carrió, Sandra Seeling i Pedro Victory. Aquest són els noms dels 5 directors guanyadors del concurs d’idees adreçat a promocionar l’illa de Mallorca com a plató audiovisual. Es tracta d’un projecte pioner impulsat per la Mallorca Film Comission, mitjançant el qual donaran suport a cada curtmetratge amb 14.500 euros.
Tots els projectes es rodaràn a Mallorca. Toni Bestard ens mostrarà la Serra de Tramuntana amb The getaway, un viatge de 2 amics irlandesos interpretats per Colm Meany i, probablement, Stephen Rea, guanyador d’un premi Oscar.
El instante de Marcos Cabotà es centra també en dos viatges paral·lels, el que realitzen una mare i la seva filla i un altra proptagonitzar per aquesta jove i un amic seu. Tant un com l’altra recorreran els mateixos llocs fins acabar a Costitx.
Per la seva banda, Pedro Victory ens mostrarà la Mallorca rural dels anys 60, 70 i 80 amb Ciclovi(d)as. Ho farà a través de la història d’una dona de 80 anys que torna a l’illa, d’on va partir fa molt temps, per passar-hi els seus darrer anys.
L’actriu i realitzadora Sandra Seeling, que aquests dies es troba a Los Ángeles, rodarà la Mi isla a Sóller, on una jove estrangera amb fortes arrels a l’illa haurà de decidir si establir aquí la seva vida.
Jaume Carrió, guanyador d’un Goya per Woody and Woody, és l’unic dels 5 guanyadors que ja ha rodat el seu curtmetrage que ha ubicat al centre històric de Palma.
5 curtmetratges, 5 històries i 5 maneres de descobrir Mallorca i les infinites possibilitats per ser un dels millors platós naturals de tot el món.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare