Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Avui ha bufat les espelmes amb la família i fa uns dies ho va fer amb els companys de la residència
Tot i que no ho sembli, Juanita Fuster Llull ja té 106 anys. I ha arribat a aquesta edat amb una gran vitalitat i carregada de bones experiències. Aquesta setmana ho ha celebrat ben acompanyada. Primer, va ser amb les persones que viuen a la mateixa residència que ella. I avui ha brufat amb la seva família. Un dels nostres equips ha pogut anar a la festa i conversar amb na Juanita. Avui ha complit, ni més ni manco, que 106 anys. Que es diuen aviat.
Aquesta setmana ha fet dues festes. I a la d’avui, en bufar les espelmes, tocava demanar un desig. Avui horabaixa s’ha arreglat i maquillat per celebrar l’aniversari amb alguns dels seus familiars. El seu fill no hi ha pogut ser perquè viu a República Dominicana. I és que està molt arrelada a Mallorca. De petita, va viure una temporada a la ciutat comtal, però l’experiència no va ser la millor.
Amb 106 anys ha tengut l’oportunitat d’acumular vivències d’aquelles que queden per sempre en el record i encara en genera de noves. 106 anys plens d’optimisme.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar