Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els guanyadors, a més de veure publicada la seva obra en paper, es reparteixen 15.000 euros
Els Premis literaris Ciutat de Manacor volen promocionar les obres d’escriptors emergents o consolidats, en quatre categories: assaig, teatre, poesia i novel·la. Uns guardons que fa 8 anys es varen recuperar després d’anys d’absència, i que tenen com a referent en tot moment la figura històrica de Mossèn Alcover i la llengua catalana.
Bàrbara Duran ha guanyat, de fet, el premi Antoni Maria Alcover d’assaig. Laia Carbonell ha guanyat el premi Miquel Àngel Riera de poesia, amb l’obra ‘Nimbrós’. El premi Ciutat de Manacor de novel·la ha estat per a Xavier Gimeno per ‘Ofici de Bastardia’. Finalment, el premiat en teatre ha estat Josep Tomàs Paris Castro amb l’obra ‘Piròmans’.
Els guanyadors, a més de veure publicada en paper la seva obra literària, rebran un premi en metàl·lic. La dotació econòmica dels guardons literaris en conjunt suma 15.000 euros. La persona guanyadora del premi Maria Antònia Oliver de novel·la 2019 rebrà 5.000 euros; el del Jaume Vidal Alcover de teatre rebrà 4.000 euros de premi; i els guanyadors del premi Miquel Àngel Riera de poesia i de l’Antoni Maria Alcover d’assaig obtindran 3.000 euros cadascun.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç