La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
L'ajuntament atén la reivindicació dels treballadors i encarrega una inversió de 86.000 euros per posar aire condicionat a Ca sa Milionària
L’edifici de ca sa Milionària, on fan feina 20 empleats municipals de l’àrea social de l’Ajuntament de Ciutadella i altres 20 treballadors familiars, és un dels pocs serveis públics a Menorca on encara s’han de servir de ventiladors a l’estiu, i d’estufes i calefactors a l’hivern, per resistir el fred i la calor. La manca de climatització afecta, de fet, l’atenció als usuaris.
El problema, però, és en camí de solventar-se. Després de gairebé dos anys d’espera, l’Ajuntament ha escoltat a la fi la reivindicació dels treballadors i ha tret a concurs les obres de climatització que permetran dotar totes les dependències d’aire condicionat.
La inversió, superior als 86.000 euros, ha d’estar feta en 4 mesos, abans que acabi l’any. Aquest estiu, però, a treballadors i usuaris no els queda més remei que recórrer a mitjans tradicionals per no suar més del compte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres