Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Els constructors que han firmat un termini per entregar les obres comencen a tenir problemes. Sobretot, si hi ha penalitzacions
Els retards per servir comandes de material per a les obres i reformes s’acumulen. Segons l’Associació de Constructors de Balears, algunes empreses ja parlen d’un retard de 3 mesos. N’hi ha que fins i tot s’han aturat. Per això, els constructors que han firmat un termini per entregar les obres comencen a tenir problemes. Sobretot, si hi ha penalitzacions.
La maquinària de construcció té, en alguns casos, una llista d’espera de fins a 8 o 9 mesos o un any. També la fusta. Tot depèn del material. Com de més lluny hagin d’arribar, més llarga és l’espera.
L’increment del petroli, de la llum o del gas, inevitablement també afecta el desabastiment de les matèries primeres.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost