Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El sector demana al Govern mesures concretes i augmentar el pressupost destinat a la producció pròpia d'IB3
Les productores audiovisuals de les Illes anuncien que es troben en una situació crítica. Una situació que atribueixen a una davallada de la inversió feta en producció pròpia d’IB3 i que enguany serà de 7 milions i mig d’euros, enfront dels 10 milions de l’any passat. La viabilitat de les productores és encara més feble a Menorca i les Pitiüses, on la seva presència a la graella d’IB3, asseguren des de l’Associació de professionals de l’audiovisual a Eivissa, no arriba al 4%.
Davant aquesta realitat, l’Associació de productores audiovisuals de les Illes Balears (APAIB) demana al Govern i a IB3 que mantenguin el pressupost de 10 milions d’euros destinat l’any passat a producció pròpia, a més de mesures concretes que ajudin a mantenir el sector. Exigeixen també una millor gestió de l’Institut d’indústries culturals de Balears (ICIB), mitjançant el qual es tramiten moltes de les subvencions i ajudes que fan possible la viabilitat de la indústria audiovisual a les Illes. Prop de 1.000 famílies viuen directament del sector audiovisual a les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus