Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

El GEN i l'Aliança per l'Aigua diuen que amb l'actual panorama de depuradores i dessaladores Eivissa no pot créixer més.
El Pla General d’Ordenació Urbana que vol aprovar Vila redueix en 43.000 habitants el sostre poblacional respecte al pla que es va aprovar l’any 1987, passant de 120.000 a 77.000 habitants. Tot i això, des de l’organització ecologista GEN asseguren que amb les infraestructures hídriques que hi ha ara, Vila no es pot permetre créixer més.
Des de l’Aliança per l’Aigua, però, asseguren que aquest no és el problema, sinó que les infraestructures hídriques que hi ha no estan ben aprofitades.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament