Aquest dilluns, l’Associació de Dones Autoorganitzades de Menorca ha convocat una manifestació contra la violència cap a les dones. Durant la marxa s’han pogut llegir pancartes amb consignes com ‘Jo sí que et crec’.
Han sortit des dels jutjats i el recorregut emularà el camí que fan les víctimes de violència de gènere, passant per l’Hospital, la comissaria i acabant a l’Ajuntament, on són ateses pels serveis socials.
Allà davant es llegiren els noms de les víctimes i es tiraren en terra a la plaça Constitució vestides de negre per visibilitzar la magnitud d’aquesta xacra.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa