Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els sindicats reclamen la posada en marxa de noves iniciatives legislatives per garantir la igualtat
Les Illes Balears van viure, i protagonitzar, aquest dijous 8 de març, una mobilització històrica. Les entitats que la convocaven encara estan paint la resposta massiva que hi va haver.
Milers de persones, sobretot dones, sortiren en manifestació pels carrers de les principals ciutats i reivindicar els seus drets. Els sindicats reclamen la posada en marxa de noves iniciatives legislatives per garantir la igualtat.
Més informació relacionada: 20.000 manifestants a Palma, segons la Policia Local, contra la discriminació de les dones
2.000 persones, a la manifestació del Dia de la Dona a Eivissa
Més de 1.000 persones es concentren a favor dels drets de la dona a Maó
ÀLBUM “La revolució serà feminista o no serà”. El crit universal del #8M, en imatges
La CAEB afirma que la vaga feminista ha tingut un “seguiment escàs”
UGT i CCOO exigeixen “canvis reals” per la igualtat de la dona
El 13,88% dels empleats públics autonòmics s’han sumat a la vaga feminista
La madona de s’Ullastrar: “Si fos jove, lluitaria per sortir a la colcada de Sant Joan”
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703