El Congrés tomba els dos decrets d’habitatge amb el ‘no’ de Junts, el PP, Vox i UPN
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura
Feia anys que no s'actuava en aquest punt i la vegetació s'havia convertit en un tap
La maquinària obre pas entre les canyes al torrent des Vergers de Sant Joan, a Maó. Feia anys que no s’actuava en aquest punt i la vegetació s’havia convertit en un tap. Les màquines trituren les canyes per poder-ne extreure després les arrels i evitar que tornin a créixer. En aquesta zona ja s’han retirat uns 20.000 metres quadrats de canyar. L’objectiu és facilitar la sortida de l’aigua en una zona agrícola especialment sensible quan plou amb intensitat.
A aquesta actuació s’hi afegeix la del torrent de Santa Catalina-na Vermella, també a Maó. Entre totes dues s’han condicionat més de 1.600 metres de torrent.
Són part de les 21 actuacions fetes enguany als torrents de Menorca. Entre maig i setembre, el Govern hi ha destinat prop de 700.000 euros i ha actuat sobre gairebé quatre quilòmetres de torrent.
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
Sánchez assegura que "no farà ni un pas enrere" i manté els decrets