Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El Port d'Andratx ha estat testimoni de la setzena edició de la regata solidària "Alex Rumbo a Ti".
El Port d’Andratx ha viscut una jornada inclusiva de vela adaptada. S’ha celebrat la setzena edició de la regata solidària “Alex Rumbo a Ti”. La mar com a element d’inclusió. Aquest és l’objectiu d’una regata que compta amb la col·laboració de grans esportistes com Theresa Zabell i Violeta del Reino. 105 persones entre regatistes, monitors i voluntaris han gaudit d’una jornada d’esport adaptat al Port d’Andratx.
Tots pensen en la victòria. Però en aquest dia no importa el resultat, tots són campions. Un any més, la mar i l’esport són elements claus per rompre barreres i fomentar la igualtat.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions