Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Confien que estigui en funcionament al voltant del mes d'abril
Els productes amb origen a la Serra de Tramuntana podrien dur en els pròxims mesos un logotip amb la marca Serra de Tramuntana. En el ple del Consell de Mallorca de dimarts presentaran el reglament que regularà l’ús d’aquesta nova marca que neix amb l’impuls de la denominació de la Serra com a Patrimoni Mundial de la Unesco el 2011.
Els agricultors de la zona han rebut amb satisfacció la creació de la marca, però demanen que vagi acompanyada de mesures de control.
Possessions, edificis i llocs emblemàtics de la Serra també portaran aquest distintiu. Comerços, allotjaments turístics o empreses de restauració i serveis anirien amb la submarca Amics de la Serra de Tramuntana. Des del Consell de Mallorca confien que, passat el període d’al·legacions, el reglament quedi aprovat en el pròxims mesos i la marca estigui en funcionament al voltant del mes d’abril.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo