Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
La jove va desaparèixer el dia 2 de desembre de 2013 quan tenia 15 anys
Natalia Rodríguez és la mare de Malen Ortiz, la jove desapareguda fa vuit anys a Magaluf quan just tenia 15 anys. Natalia lluita perquè ningú no oblidi la seva filla. Especialment la Guàrdia Civil, encarregada d’una investigació que no ha revelat dades sobre una desaparició amb moltes incògnites i poques respostes.
Fa més de dos anys que es va aixecar el secret de sumari, la qual cosa li ha permès accedir als detalls de la investigació. A dia d’avui, només ha pogut llegir la meitat dels prop de 30.000 fulls del sumari, i li han generat més preguntes que respostes.
Malén va desaparèixer el dia 2 de desembre de 2013. Havia sortit de l’institut, i es dirigia a casa del seu al·lot a dinar perquè s’havia deixat les claus de ca seva. Un trajecte de poc més de 3 quilòmetres en el qual hi ha 3 càmeres. La primera va registrar a Malén amb el seu patinet, en les altres dues ja no hi ha imatges seves.
A partir d’aquell moment, es va activar un desplegament de mitjans sense precedents a les Illes en la recerca d’una persona. Se la va cercar per aire, mar i terra, i també a través d’internet, sense èxit. Encara avui la Guàrdia Civil no ha aconseguit les claus de les seves xarxes socials perquè Facebook no els ho permet.
Avui, dos agents de la Guàrdia Civil continuen fent feina exclusivament en aquest cas. I Natalia Rodríguez demana més mitjans, com ha fet sempre. El pròxim dissabte, a les 12 del migdia, hi ha una concentració convocada al pinar de Santa Ponça, perquè ningú no oblidi que encara no s’ha trobat a Malen Ortiz.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats