El Consell d’Eivissa dirigit pel PP i Ciutadans designarà fins a 11 directors insulars aquesta legislatura. Són sis directors més que en l’anterior mandat, però segons l’equip de govern l’increment es compensarà per la supressió de mitja dotzena de secretaris tècnics, una figura que va emprar el govern progressista i que ara es retira.
En el ple d’aquest divendres, l’equip de govern ha defensat els canvis d’organigrama, criticats des dels dos grups de l’oposició. Ho han explicat als micròfons d’IB3 el conseller de Presidència, Vicent Roig, i les conselleres del PSOE i Unides Podem, Marta Díaz i Viviana de Sans.
El president Vicent Marí cobrarà uns 60.000 euros anuals, el cap de l’oposició, Vicent Torres, 49.000 euros, i la portaveu d’Unides Podem, Viviana de Sans, uns 38.000.
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca