Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa tres ferits més, dels quals un greu

Aliança Mar Blava aglutina prop de 120 entitats socials, privades i públiques en defensa de la Mediterrània
Una Mediterrània lliure de prospeccions d’hidrocarburs es cada vegada més a prop. Així ho asasegura Aliança Mar Blava, plataforma que aglutina prop de 120 entitats socials, privades i públiques en defensa de la Mediterrània. La seva lluita, asseguren, ha esdevingut clau per aconseguir fites tan importants com l’arxiu dels tràmits d’avaluació d’impacte ambiental del projecte d’investigació d’hidrocarburs MEDSALT-2, promogut per l’Institut Oceanogràfic d’Itàlia, o la declaració del corredor de migració de cetacis que recorr, a 13 milles mar endins, bona part de la costa peninsular Meditarrània fins a França.
A hores d’ara només existeix una plataforma d’extracció petroliera en aigües espanyoles dins la Mediterrània. Es tracta de la ubicada davant el delta de l’Ebre i que és explotada per Repsol. El Govern ha prorrogat la concessió per 10 anys més, diu Aliança Mar Blava, sense emetre l’informe pertinent d’impacte ambiental. Una situació anòmala, asseguren, que podria evitar-se amb l’aprovació de la proposició de llei per la protecció de la Mediterrània impulsada per la plataforma i aprovada al Parlament Balear.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa tres ferits més, dels quals un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears