Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
No hi ha acord entre el Consell de Formentera i els treballadors en l'horari que s'ha d'establir
En la darrera reunió mantinguda entre el Consell de Formentera i les treballadores de la Residència de Majors no es va assolir cap acord respecte a l’horari a establir. En aquesta mateixa reunió, una de les treballadores ja va comunicar la seva renúncia i quatre més van anunciar que tenien intenció de fer-ho també. Un altre grup de les 14 sociosanitàries, que actualment fan feina al centre, han condicionat el fet de mantenir-se al seu lloc de feina a l’horari que reclamen, que comporta treballar dos dies durant 12 hores i descansar-ne tres.
Si aquestes renúncies arriben a fer-se efectives, la plantilla quedaria amb la meitat del personal i amenaçaria el bon funcionament de la Residència de Majors.
A banda de l’horari, les treballadores es queixen també que durant la nit queda una sola sociosanitària per atendre els 18 usuaris i que, en molts casos, es duen a terme funcions per a les quals no estan habilitades.
El Consell de Formentera, de moment, no ha volgut pronunciar-s’hi, perquè, diu, que les negociacions continuen obertes.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc