Els consumidors aposten per les compres a domicili
La menor afluència als mercats facilita el complimemt de les mesures de seguretat. Al Mercat de l’Olivar s’han vist moltes mascaretes i guants en mans no només de placers, sinó també dels clients. El mercat està ple de cartells informatius que recorden que cal mantenir la distància de seguretat d’almanco un metre. No només entre els consumidors sinó, sobretot, als mostradors.
No es poden tocar els productes amb les mans i es recomana pagar amb targeta o a través del telèfon mòbil per evitar possibles contagis. També s’han habilitat cordons de seguretat artesanals fets amb cordes i capses. Tot, per fer possible l’abastiment de la població i per evitar la propagació del virus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre