Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
No els poden traslladar a la península perquè no hi ha places a cap Centre d'Internament per Estrangers
Els 18 immigrants que arribaren en pastera a Eivissa, i ho sol·licitin, seran atesos temporalment a Creu Roja i Cáritas. Quedaren en llibertat dissabte, però no els poden traslladar a la península perquè no hi ha places a cap centre d’internament per estrangers.
Les entitats socials demanen la posada en marxa d’un alberg al centre d’Es Gorg. Així ho ha confirmat el delegat insular de l’estat, Ramón Roca, una vegada conclosa la Mesa d’Inclusió Social.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre