Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Dues alumnes ucraïneses del col·legi públic Vénda d'Arabí de Santa Eulària expliquen com viuen la guerra al seu país
A Eivissa, alguns centres educatius recullen productes de primera necessitat per a Ucraïna. Un d’ells és el col·legi Vénda d’Arabí, que entregarà el material a l’associació “Nuestra Ucrania”, que demà envia un primer contenidor de productes a la frontera amb Polònia.
Yelyzabeta i Valeria són ucraïneses i estudien al col·legi Vénda d’Arabí de Santa Eulària. La germana d’Yelyzabeta ha pogut fugir de la guerra i ja és a Eivissa, però encara li queda família a Ucraïna. “La meva àvia està a un altre país, però els meus cosins encara es troben a Ucraïna”, diu Yelyzabeta.
També Càritas Eivissa té un compte obert per fer donacions a Ucraïna. En menys d’una setmana han recollit més de 4.000 euros. Aquest dimarts partirà el primer contenidor de material recollit a Eivissa per l’associació ucraïnesa a la frontera de Polònia.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval