L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Dues alumnes ucraïneses del col·legi públic Vénda d'Arabí de Santa Eulària expliquen com viuen la guerra al seu país
A Eivissa, alguns centres educatius recullen productes de primera necessitat per a Ucraïna. Un d’ells és el col·legi Vénda d’Arabí, que entregarà el material a l’associació “Nuestra Ucrania”, que demà envia un primer contenidor de productes a la frontera amb Polònia.
Yelyzabeta i Valeria són ucraïneses i estudien al col·legi Vénda d’Arabí de Santa Eulària. La germana d’Yelyzabeta ha pogut fugir de la guerra i ja és a Eivissa, però encara li queda família a Ucraïna. “La meva àvia està a un altre país, però els meus cosins encara es troben a Ucraïna”, diu Yelyzabeta.
També Càritas Eivissa té un compte obert per fer donacions a Ucraïna. En menys d’una setmana han recollit més de 4.000 euros. Aquest dimarts partirà el primer contenidor de material recollit a Eivissa per l’associació ucraïnesa a la frontera de Polònia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari