Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

54 famílies reben les claus d'un dels habitatges de protecció oficial en règim de lloguer construïts a l'entrada d'Inca des de Lloseta
54 ciutadans avui vespre ja poden dormir en un dels habitatges nous de protecció oficial del carrer Sebastià Garcias Palou, a Inca. L’emoció del moment de l’entrega de claus s’ha fet palesa en molts casos. No debades, alguns beneficiaris duen anys esperant un habitatge digne. Com Abdi Erguebi, que estrenarà uns baixos de dues habitacions amb terrassa: “he arribat a viure en una habitació d’un pis compartit amb altres persones”, explica.
Juan Miguel García també ha estat beneficiat amb uns dels pisos. Té 27 anys i a la fi es podrà independitzar: “estic molt content, pagaré un 360 euros i les despeses a part”.
Amb aquesta promoció nova, Inca té un parc públic de 176 habitatges: “aquests pisos són excel·lents tèrmica i energèticament”, ha dit la presidenta del Govern, Francinca Armengol, i els beneficiaris pagaran pel lloguer, com a molt, un 30 per cent dels seus ingressos.”. Armengol també ha subratllat que els habitatges de protecció oficial han augmentat un 68% durant el seu mandat.
Els arquitectes han destacat que tots els revestiments són de quilòmetre 0.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren